a) Servis jízdních kol na prodejnách
- Orientace v základních normách a předpisech v oblasti jízdních kol
- Charakteristika typů jízdních kol
- Volba typu, velikosti a nastavení jízdního kola podle zákazníka
- Předprodejní montáž jízdního kola a jeho seřízení včetně doplňků
- Volba a výběr kompatibilních komponentů a náhradních dílů jízdního kola
- Charakteristika elektronických a měřících systémů na jízdním kole
- Řízení prodejního a servisního procesu v prodejně jízdních kol
b) Obchodní normy
- Podstatné náležitosti kupní smlouvy, objednávky
- Práva a povinnosti smluvních stran včetně práv plynoucích z odpovědnosti za vad
- Rozdílné řešení náhrady škody, smlouva o obchodním zastoupení
c) Reklamace a odpovědnost za vady (dle nového občanského zákoníku)
- Postup přijetí stížností, řízení reklamačního procesu
- Práva prodejce, práva spotřebitele
- Přijetí reklamace, náležitosti reklamačního procesu
- Vady zjevné a skryté, oprava a výměna zboží
- Zrušení smlouvy, lhůty k vyřízení reklamace
- Rozdíly reklamačního procesu velkoobchodu a maloobchodu
- Uplatňování reklamací vůči dodavatelům
- Závěrečné ověření znalosti